Sommarrutin 2024 RH Mosseberg
Mail från Peter Fredriksson till Kundservice 2024-05-23.
Hej,
Här kommer några svar på era funderingar, som det ser ut idag så kommer vi bara ha en ny som kommer köra sopbil, övriga har varit inne under året, så här ser det riktigt bra ut. Sen händer alltid saker och där har vi en extra som kommer finnas på plats när och om något uppstår.
Ingen ska behöva ställa en säck bredvid sin soptunna, är den missad så kommer vi ta den så snart vi kan och då menar jag inom dom närmaste dagarna.
Så detta är min plan för att det ska fungera under sommaren.
- Sjukdomsfall kommer inträffa och vi har tagit höjd med att ha en extra resurs vid sjukdom som vi kan sätta in.
- Vid uteblivna hämtningar kommer vi hämta dom så skyndsamt som möjligt, dvs inom dom närmaste dagarna.
- Har vi trasiga bilar så kommer vi köra skift på dom övriga fordonen som rullar.
- Sammankallning till möte kommer från Mosseberg om det uppstår något. Eller från Kundservice om dom upplever något inte står rätt till.
- Jag kommer vara på plats under juni och juli innan jag går på semester för att se att det rullar på. Samma sak här, upplever kundservice något så är det bara att ta kontakt med mig.
- Kommer vi till att vi måste skicka ut sms till våra kunder så kommer jag skicka ut det som det ser ut nu. ( Kan ändra sig beroende på när jag har en ny administratör på plats).
Med vänlig hälsning
Peter Fredriksson
Enhetschef, Mosseberg